pátek 27. června 2008

Zápis do Powerball ligy

Poweball je známá hračka, nebo chcete-li sportovní nářadí. Vánoční dárek jsem v lednu a únoru používal opravdu hojně a užili jsme si s ním kopec srandy (doporučuji nechat Powerball kolovat mezi přáteli, zaručená zábava je zvlášť pokud ho držíte v ruce poprvé). V zimě jsem s ním dosahoval běžně maximálních rychlostí k 13 tisíc otáčkám za minutu. Měl jsem i dva rekordy přes 13k RPM, ale pak jsem se začal věnovat jiným věcem a po třech měsících Powerball zapomnění mi svaly i technika úplně odešly. Teď začínám znovu a horko-těžko se dostávám přes 12k. Snad bude motivací zápis do Powerball ligy s následujícím rekordem v tomto čtvrtletí:



Dlužno dodat, že s 12704 RPM se umístím někam na 182. pozici v aktuálním českém žebříčku a budu mít před sebou opravdu dlouhou cestu na vrchol :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat